Tuesday 15 January 2013

killer paper

habis sudah riwayat 
paper eco n mot...
pertama kalinya aku rasa 
aku jawab exam yang cam hampehh
aku xigt ape yg aku bace...
omg!!
mmg aku main taram la...
tapi taram bukan sebrg taram..
hahaha...kenalah pada topic...
tapi,,,hahahah
tau jela kan bila dah merapu
dalam BI 
apa jadi aku pun xtau,,,
hahaha.....
paper mot td....
keluar awal glerrr,,,sbb aku dah xtau naka tulis pee..
hahaha....
then masuk kete trus bace ekonomy ...
mmg gler kan sape yg susun jadual exam camni...
matilah payau,....
but paper ekonomy td terbaik lahhhh..
alhamdulillah ...
hope dapat result yang terbaik...
dah usaha so skrg....tawakkaltu alallah.....aminn~~~
tgl satu paper je lagi....
PP......be nice to me....jgn jd cam mot ok?

lot of story,
izara

No comments:

Post a Comment